D.U.K.

KAIP GREITAI YRA ĮVYKDOMAS UŽSAKYMAS?

Dedame visas jėgas, kad užsakymas pasiektų Jūs kaip įmanoma greičiau. Dažniausiai prekės paruošiamos siuntimui per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo. Jeigu užsakymas negali būti paruoštas per šį terminą ir jo paruošimas siuntimui gali užtrukti, arba užsakymas gali būti paruoštas tik dalinai, su Jumis būtinai susisieksime užsakymo metu nurodytais kontaktais. Kai tik prekės bus išsiųstos Jums, į savo elektroninį paštą gausite informacinį pranešimą su siuntos numeriu ir sekimo nuoroda. Per kiek laiko išsiųstas užsakymas pasieks Jūs priklauso nuo kurjerių, bet dažnais atvejais siunta pasiekia pristatymo vietą per 1-2 darbo dienas.


JEIGU PREKĖS APRAŠYME NURODYTA, KAD PRISTATYMAS GALI UŽTRUKTI ILGIAU KAIP ILGAI GALI TEKTI LAUKTI UŽSAKYTŲ PREKIŲ?

Prekių pristatymo terminas gali užtrukti tik tuo atveju, jeigu užsakomos prekės nėra tiekėjo sandėlyje jos įsigijimo metu. Kiek preliminariai gali užtrukti pristatymas nurodoma aprašyme. Apie ilgesnį pristatymo terminą mes visada informuojame užsakyme nurodytais kontaktais. 

Prašome atkreipti dėmesį, kad dekoratyviniai šviestuvai yra užsakomoji prekė ir jų pristatymo terminas visais atvejais bus iki 14 darbo dienų. 


AR PREKYBĄ VYKDOTE TIK INTERNETU?

Taip. Vykdoma tik užsakomoji prekyba internetu arba telefonu.


KUR RANDASI JŪSŲ PARDUOTUVĖ, KAD NUSIPIRKTI VIETOJE?

Fizinės parduotuvės neturime. Vykdoma tik užsakomoji prekyba internetu arba telefonu.


AR GALIU UŽ UŽSAKYTAS PREKES SUMOKĖTI KURJERIUI (DPD, OMNIVA, LP EXPRESS) PREKIŲ PRISTATYMO METU?

Atsiprašome, tačiau šiam momentui tokios galimybės nėra. Prašome rinktis vieną iš siūlomų mokėjimo būdų - el. bankininkystė, online mokėjimas kortele, bankinis pavedimas.


AR UŽ PREKES GALIMA ATSISKAITYTI VIETOJE MOKĖJIMO KORTELE ARBA GRYNAISIAIS PINIGAIS?

Atsiskaitymo grynais nepalaikome. Mokėjimo kortele galite atsiskaityti tik Vilniuje prekių atsiėmimo metu arba pristatant užsakymą į namus. Aptarnaujamos tik bekontaktį atsiskaitymą palaikančios kortelės.


AR GALIU UŽSAKYTI PREKES ELEKTRONINIU PAŠTU?

Taip. Norint užsakyti paštu prašome atsiųsti užsakymą į elektroninį paštą, nurodant savo kontaktinius duomenys - vardas, pavardė; adresas; telefono numeris (duomenys reikalingos sąskaitai-faktūrai išrašyti). Mes patikrinsime prekių likučius ir paruošime sąskaitą mokėjimui. Apmokėjimas - bankiniu pavedimu pagal atsiųstą sąskaitą-faktūrą. Užsakymas paruošiamas tik po apmokėjimo patvirtinimo.


AR UŽSAKANT DIDESNĮ PREKIŲ KIEKĮ GALIU GAUTI PAPILDOMĄ NUOLAIDĄ?

Taip. Norint užsakyti didesnį kiekį išsiųskite užklausą elektroniniu paštu, nurodant dominančias prekes, kiekį, pageidaujamą pristatymo būdą. Atsakydami į užklausą atsiusime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą su siūlomą kainą (prieš tai patikrinus prekių prieinamumą). Jeigu kaina tiks, Jums teliks apmokėti sąskaitą per nurodytą laikotarpį ir sulaukti prekių pristatymo.


AR IŠRAŠOTE SĄSKAITAS-FAKTŪRAS?

Kiekvienam užsakymui yra išrašoma paprasta sąskaita-faktūra (ne PVM). Įsigijant prekes įmonei būtinai nurodykite įmonės rekvizitus.


AR SIUNČIATE PREKES Į KITAS ŠALIS?

Taip. Siunčiame į ES ir kitas šalis (yra išimčių).

Dėl prekių pristatymo į kitą šalį prašome parašyti mums, nurodant Jūs dominančias prekes ir kiekį (nepamiškite nurodyti į kurią šalį norite kad būtų išsiųstas užsakymas). Mes patikrinsime ar prekių nėra draudžiamų siųsti į gavėjo šalį daiktų sąraše ir atsiųsime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą (pristatymo išlaidas apmoka užsakovas). 


AR GALIU GRĄŽINTI KOKYBIŠKĄ PREKĘ, JEI GAVUS JĄ PAAIŠKĖJA, KAD PREKĖ NETINKA AR NEPATENKINA MANO LŪKESČIŲ?

Taip. Jūs turite teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo. Atkreipkite dėmesį, kad apie savo ketinimą grąžinti užsakytas prekes, Jūs turite aiškiai informuoti mus - tai galite padaryti atsiuntę užpildytą grąžinimo formą (nuorodą formai rasite prekių grąžinimo taisyklėse) arba parašę laisvos formos pareiškimą. Grąžinant prekes būtina pateikti pirkimo dokumento kopiją.


PER KIEK LAIKO GRĄŽINAMI PINIGAI UŽ GRĄŽINTAS PREKES?

Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie ketinimą grąžinti prekes pateikimo dienos, taičiau pinigai nebus grąžinti, kol negausime grąžinamų prekių.

Svarbu! Esate atsakingi už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veiksmui nustatyti, todėl grąžinamos prekės turi būti tinkamai supakuotos, kad būtų užtikrintas saugus pristatymas. Gražinamos prekės turi būti nepakitusios prekinės išvaizdos, nenaudotos ir nesugadintos. Jeigu gavote prekę pažeistoje pakuotėje būtinai informuokite apie tai mus, atsiųsdami pažeistos prekės/pakuotės nuotrauką arba vaizdo įrašą iš karto po užsakymo gavimo.


KAS TURI APMOKĖTI GRĄŽINAMŲ KOKYBIŠKŲ PREKIŲ SIUNTIMO IŠLAIDAS?

Grąžinant kokybiškas prekes patirtos grąžinamų prekių siuntimo išlaidos nėra padengiamos. Jas apmokate Jūs.


KOKIOS PREKĖS NEGALI BŪTI GRĄŽINAMOS?

Jūs negalite grąžinti prekių, jeigu jos buvo pagamintos pagal specialius Jūsų nurodymus (pritaikytos individualiems Jūsų poreikams); greitai gendančių produktų; išpakuotų po pristatymo prekių; prekių, netinkamų grąžinti dėl higienos priežasčių ir panašiai. Visas negrąžinamų prekių sąrašas yra pateiktas LR Civilinio Kodekso 6.228.10 str. 2 d.


KODĖL NEGALIU RASTI PREKIŲ ĮVEDANT PAVADINIMĄ Į PAIEŠKOS LANGELĮ (PVZ. LEMPUTĖS)?

Kiekviena kategorija turi savo atskirą paieškos filtrą. Tai yra padaryta tam, kad galėtumėte lengviau rasti būtent Jums reikalingą poziciją pagal cokolio tipą, pavadinimą arba kitus kriterijus ir taip sutaupytumėte savo laiką. Įvedant dominančios prekės pavadinimą kategorijoje, kuriai ta prekė nepriklauso arba kurioje tam momentui tos prekės nėra, Jūs matysite pranešimą "Nėra prekių". Kad surasti reikalingą prekę, rinkitės puslapio meniu "Prekių paieška" ir paieškos langelyje įveskite ieškomos prekės pavadinimą. Jeigu visgi nerandate to, ką ieškote ir norite žinoti ar galime pasiūlyti ieškomas prekes, parašykite mums ir mes pasistengsime atsakyti į visus Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.


KODĖL PREKIŲ KREPŠELYJE RODO DIDESNĘ SUMĄ, NEGU REIKĖTŲ MOKĖTI UŽ PASIRINKTAS PREKES?

Jeigu Jūs jau buvote pradėję pirkimą ir pasirinkote pristatymo būdą, tai bendra suma matysis kartu su pristatymo išlaidomis. Perėjus į pirkimo užbaigimo puslapį ir pasirinkus kitą pristatymo būdą, suma automatiškai pasikeis.


AR ĮDĖTOS Į KREPŠELĮ PREKĖS YRA REZERVUOJAMOS? KIEK LAIKO LAIKOMAS REZERVAS?

Įdėtos į krepšelį prekės nėra rezervuojamos. Jeigu prekės buvo įdėtos į krepšelį, bet iki atsiskaitymo už prekes momento turimą kiekį įsigijo kitas klientas, pereinant prie apmokėjimo užsakymo suvestinėje nematysite prekių su nuliniu likučiu. 


AR GALIU BŪTI GARANTUOTAS, KAD TIKRAI GAUSIU VISAS UŽSAKYTAS PREKES (KAD BUS VISOS NORIMOS PREKĖS)? 

Nors mes dedame visas pastangas, kad likučiai atitiktų realius kiekius, retkarčiais pasitaiko atvejų kad užsakytos prekės jau yra išparduotos ir tiekėjas negali mums pateikti reikiamo kiekio. Tokiais atvejais visada pasiteiraujame pas tiekėją dėl turimos prekės, kuri gali būti pasiūlyta kaip alternatyva, sekančio prekių likučio papildymo termino ir susisiekiame su pirkėju. Jeigu: a) alternatyvios prekės pasiūlyti negalime; b) kitas variantas netinka; c) pristatymo terminas nėra patenkinamas, mes grąžinsime sumokėtus pinigus ir apie tai informuosime Jus el. paštu, prisegdami pinigų grąžinimo patvirtinimą. Visais atvejais prieš grąžinant sumokėtus pinigus su Jumis bus susisiekta telefonu arba elektroniniu paštu (jeigu telefonu susisiekti nepavyksta).


KAIP GALIU SUŽINOTI AR PAGEIDAUJAMŲ PREKIŲ LIKUTIS YRA PAKANKAMAS?

Jūs galite parašyti užklausą arba susisiekti su mumis telefonu, nurodant dominančias prekes ir pageidaujamą kiekį. Mes kaip įmanoma greičiau susisieksime su tiekėjais dėl likučio (jeigu tiekėjo duomenų bazėje nurodomi likučiai, patikrinsime prisijungus prie jos) ir, gavus atsakymą, susisieksime su Jumis. Jeigu tiekėjo sandėlyje likutis yra mažas prieš susisiekiant su Jumis, prekes rezervuosime.


PER KIEK LAIKO GRĄŽINSITE PINIGUS, JEIGU NEGALĖSITE ĮVYKDYTI UŽSAKYMO DĖL NEPAKANKAMO PREKIŲ LIKUČIO?

Jeigu dėl tam tikrų priežasčių (prekės nėra tiekėjo sandėlyje ar pan.) negalėsime pristatyti užsakytos prekės, Jums pasiūlysime analogišką prekę. Jeigu analogiškos prekės nėra arba atsisakoma priimti analogą, sumokėti pinigai (arba dalis jų, jeigu užsakymas įvykdomas dalinai) grąžinami per šiuos terminus:

1. Jeigu mokėjimas atliktas per Paysera (el. bankininkystė) – dažniausiai per 1, bet ne vėliau kaip per 3 d.d.;

2. Jeigu mokėjimas atliktas banko kortele online, pinigai grąžinami į banko sąskaitą ne vėliau, kaip per 9 d.d.. (Jums reikės užpildyti ir pateikti atsiųstą formą; užsakovo ir grąžinamų pinigų gavėjo pavadinimas (vardas, pavardė) turi sutapti);

3. Jeigu mokėta grynais Maxima kasose arba per Perlo terminalą, pinigai grąžinami į banko sąskaitą ne vėliau, kaip per 14 d.d. Papildomas aptarnavimo mokestis nėra grąžinamas. (Jums reikės užpildyti ir pateikti atsiųstą formą; užsakovo ir grąžinamų pinigų gavėjo pavadinimas (vardas, pavardė) turi sutapti);

4. Jeigu užsakant prekes buvo pasirinktas mokėjimas išsimokėtinai (lizingu) mes susisieksime su lizingo bendrove dėl tolimesnių veiksmų.

Atkreipiame dėmesį, kad grąžinant pinigus į Jūsų el. paštą išsiųsime pinigų grąžinimo faktą įrodantį dokumentą. Pinigų grąžinimo ir įskaitymo greitis priklauso nuo Jūsų sąskaitą aptarnaujančio banko terminų ir galiojančių procedūrų.


KODĖL KAI KURIOS PREKĖS NETURI APRAŠYMO?

Prekės aprašymo nerasite tik tuo atveju, kai tiekėjas nepateikia išsamios informacijos apie prekę / jos aprašymo. Tokiais atvejais stengiamės, kad pavadinimas būtų maksimaliai informatyvus