0

D.U.K.

KAIP GREITAI YRA ĮVYKDOMAS UŽSAKYMAS?

Užsakymai dažniausiai yra paruošiami per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo. Jeigu užsakymas negali būti paruoštas per šį terminą ir jo paruošimas siuntimui gali užtrukti, arba užsakymas gali būti paruoštas tik dalinai, su Jumis būtinai susisieks užsakymo metu nurodytais kontaktais.


JEIGU PREKĖS APRAŠYME NURODYTA, KAD PRISTATYMAS GALI UŽTRUKTI ILGIAU KAIP ILGAI GALI TEKTI LAUKTI UŽSAKYTŲ PREKIŲ?

Prekių pristatymo terminas gali užtrukti tik tuo atveju, jeigu užsakomos prekės nėra tiekėjo sandėlyje jos įsigijimo metu. Kiek preliminariai gali užtrukti pristatymas nurodoma aprašyme. Apie ilgesnį pristatymo terminą mes visada informuojame užsakyme nurodytais kontaktais. 

Prašome atkreipti dėmesį, kad dekoratyviniai šviestuvai yra užsakomoji prekė ir jų pristatymo terminas visais atvejais bus iki 14 darbo dienų. 


AR PREKYBĄ VYKDOTE TIK INTERNETU?

Fizinės parduotuvės neturime. Vykdoma tik užsakomoji prekyba internetu arba telefonu.


KUR RANDASI JŪSŲ PARDUOTUVĖ, KAD NUSIPIRKTI VIETOJE?

Fizinės parduotuvės neturime. Vykdoma tik užsakomoji prekyba internetu arba telefonu.


AR GALIU UŽ UŽSAKYTAS PREKES SUMOKĖTI KURJERIUI (DPD, OMNIVA, LP EXPRESS) PREKIŲ PRISTATYMO METU?

Atsiprašome, tačiau šiam momentui tokios galimybės nėra. Prašome pasirinkti kitą mokėjimo būdą.


AR UŽ PREKES GALIMA ATSISKAITYTI VIETOJE MOKĖJIMO KORTELE ARBA GRYNAISIAIS PINIGAIS?

Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis ir grynais nepalaikome. Atsiskaityti galite el. bankininkyste (Paysera) arba atliekant bankinį pavedimą į sąskaitą.


AR GALIU UŽSAKYTI PREKES ELEKTRONINIU PAŠTU?

Taip. Norint užsakyti paštu prašome atsiųsti užsakymą į elektroninį paštą, nurodant savo kontaktinius duomenys - vardas, pavardė; adresas; telefono numeris (duomenys reikalingos sąskaitai-faktūrai išrašyti). Mes patikrinsime prekių likučius ir paruošime sąskaitą mokėjimui. Apmokėjimas - bankiniu pavedimu pagal atsiųstą sąskaitą-faktūrą. Užsakymas paruošiamas tik po apmokėjimo patvirtinimo.


AR UŽSAKANT DIDESNĮ PREKIŲ KIEKĮ (PERKANT URMU) GALIU GAUTI PAPILDOMĄ NUOLAIDĄ?

Be abejo. Norint užsakyti didesnį kiekį išsiųskite užklausą elektroniniu paštu, nurodant Jūs dominančias prekes ir kiekį (vnt., dėžės ar pan.) ir mes paruošime Jums specialų pasiūlymą.


AR IŠRAŠOTE SĄSKAITAS-FAKTŪRAS?

Kiekvienam užsakymui yra išrašoma nePVM sąskaita-faktūra. Jeigu įsigijate prekes įmonei, būtinai nurodykite įmonės rekvizitus.


AR SIUNČIATE PREKES Į KITAS ŠALIS?

Taip, siunčiame į ES ir kitas šalis (gali būti išimčių).

Dėl prekių pristatymo į kitą šalį prašome parašyti mums, nurodant Jūs dominančias prekes ir kiekį (nepamiškite nurodyti į kurią šalį norite kad būtų išsiųstas užsakymas). Mes patikrinsime ar prekių nėra draudžiamų siųsti į gavėjo šalį daiktų sąraše ir atsiųsime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą (pristatymo išlaidas apmoka užsakovas*). 


KODĖL NEGALIU RASTI PREKIŲ ĮVEDANT PAVADINIMĄ Į PAIEŠKOS LANGELĮ (PVZ. LEMPUTĖS)?

Kiekviena kategorija turi savo atskirą paieškos filtrą. Tai yra padaryta tam, kad galėtumėte lengviau rasti būtent Jums reikalingą poziciją pagal cokolio tipą, pavadinimą arba kitus kriterijus ir taip sutaupytumėte savo laiką. Įvedant dominančios prekės pavadinimą kategorijoje, kuriai ta prekė nepriklauso arba kurioje tam momentui tos prekės nėra, Jūs matysite pranešimą "Nėra prekių". Kad surasti reikalingą prekę, rinkitės puslapio meniu "Prekių paieška" ir paieškos langelyje įveskite ieškomos prekės pavadinimą. Jeigu visgi nerandate to, ką ieškote ir norite žinoti ar galime pasiūlyti ieškomas prekes, parašykite mums ir mes pasistengsime atsakyti į visus Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.


KODĖL PREKIŲ KREPŠELYJE RODO DIDESNĘ SUMĄ, NEGU REIKĖTŲ MOKĖTI UŽ PASIRINKTAS PREKES?

Jeigu Jūs jau buvote pradėję pirkimą ir pasirinkote pristatymo būdą, tai bendra suma matysis kartu su pristatymo išlaidomis. Perėjus į pirkimo užbaigimo puslapį ir pasirinkus kitą pristatymo būdą, suma automatiškai pasikeis.