D.U.K.

KAIP GREITAI YRA ĮVYKDOMAS UŽSAKYMAS?

Stengiamės, kad užsakymas pasiektų Jūs kaip įmanoma greičiau. Dažniausiai prekės paruošiamos siuntimui per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo. Jeigu užsakymas negali būti paruoštas per šį terminą ir jo paruošimas siuntimui gali užtrukti, arba užsakymas gali būti paruoštas tik dalinai, su Jumis būtinai susisieksime užsakymo metu nurodytais kontaktais. Kai tik prekės bus išsiųstos Jums, į savo elektroninį paštą gausite informacinį pranešimą su siuntos numeriu ir sekimo nuoroda. Per kiek laiko išsiųstas užsakymas pasieks Jūs priklauso nuo kurjerių, bet dažnais atvejais siunta pasiekia pristatymo vietą per 1-2 darbo dienas.


JEIGU PREKĖS APRAŠYME NURODYTA, KAD PRISTATYMAS GALI UŽTRUKTI ILGIAU KAIP ILGAI GALI TEKTI LAUKTI UŽSAKYTŲ PREKIŲ?

Prekių pristatymo terminas gali užtrukti tik tuo atveju, jeigu užsakomos prekės nėra tiekėjo sandėlyje jos įsigijimo metu. Kiek preliminariai gali užtrukti pristatymas nurodoma aprašyme. Apie ilgesnį pristatymo terminą mes visada informuojame užsakyme nurodytais kontaktais. 

Prašome atkreipti dėmesį, kad dekoratyviniai šviestuvai yra užsakomoji prekė ir jų pristatymo terminas visais atvejais bus iki 14 darbo dienų. 


AR PREKYBĄ VYKDOTE TIK INTERNETU?

Fizinės parduotuvės neturime. Vykdoma tik užsakomoji prekyba internetu arba telefonu.


KUR RANDASI JŪSŲ PARDUOTUVĖ, KAD NUSIPIRKTI VIETOJE?

Fizinės parduotuvės neturime. Vykdoma tik užsakomoji prekyba internetu arba telefonu.


AR GALIU UŽ UŽSAKYTAS PREKES SUMOKĖTI KURJERIUI (DPD, OMNIVA, LP EXPRESS) PREKIŲ PRISTATYMO METU?

Atsiprašome, tačiau šiam momentui tokios galimybės nėra. Prašome pasirinkti kitą mokėjimo būdą.


AR UŽ PREKES GALIMA ATSISKAITYTI VIETOJE MOKĖJIMO KORTELE ARBA GRYNAISIAIS PINIGAIS?

Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis ir grynais nepalaikome. Atsiskaityti galite el. bankininkyste (Paysera), mokėjimo kortele internetu (Stripe) arba atliekant bankinį pavedimą į sąskaitą.


AR GALIU UŽSAKYTI PREKES ELEKTRONINIU PAŠTU?

Taip. Norint užsakyti paštu prašome atsiųsti užsakymą į elektroninį paštą, nurodant savo kontaktinius duomenys - vardas, pavardė; adresas; telefono numeris (duomenys reikalingos sąskaitai-faktūrai išrašyti). Mes patikrinsime prekių likučius ir paruošime sąskaitą mokėjimui. Apmokėjimas - bankiniu pavedimu pagal atsiųstą sąskaitą-faktūrą. Užsakymas paruošiamas tik po apmokėjimo patvirtinimo.


AR UŽSAKANT DIDESNĮ PREKIŲ KIEKĮ (PERKANT URMU) GALIU GAUTI PAPILDOMĄ NUOLAIDĄ?

Taip. Norint užsakyti didesnį kiekį išsiųskite užklausą elektroniniu paštu, nurodant Jūs dominančias prekes ir kiekį (vnt., dėžės ar pan.).


AR IŠRAŠOTE SĄSKAITAS-FAKTŪRAS?

Kiekvienam užsakymui yra išrašoma paprasta sąskaita-faktūra (ne PVM). Jeigu įsigijate prekes įmonei, būtinai nurodykite įmonės rekvizitus.


AR SIUNČIATE PREKES Į KITAS ŠALIS?

Taip, siunčiame į ES ir kitas šalis (gali būti išimčių).

Dėl prekių pristatymo į kitą šalį prašome parašyti mums, nurodant Jūs dominančias prekes ir kiekį (nepamiškite nurodyti į kurią šalį norite kad būtų išsiųstas užsakymas). Mes patikrinsime ar prekių nėra draudžiamų siųsti į gavėjo šalį daiktų sąraše ir atsiųsime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą (pristatymo išlaidas apmoka užsakovas*). 


KODĖL NEGALIU RASTI PREKIŲ ĮVEDANT PAVADINIMĄ Į PAIEŠKOS LANGELĮ (PVZ. LEMPUTĖS)?

Kiekviena kategorija turi savo atskirą paieškos filtrą. Tai yra padaryta tam, kad galėtumėte lengviau rasti būtent Jums reikalingą poziciją pagal cokolio tipą, pavadinimą arba kitus kriterijus ir taip sutaupytumėte savo laiką. Įvedant dominančios prekės pavadinimą kategorijoje, kuriai ta prekė nepriklauso arba kurioje tam momentui tos prekės nėra, Jūs matysite pranešimą "Nėra prekių". Kad surasti reikalingą prekę, rinkitės puslapio meniu "Prekių paieška" ir paieškos langelyje įveskite ieškomos prekės pavadinimą. Jeigu visgi nerandate to, ką ieškote ir norite žinoti ar galime pasiūlyti ieškomas prekes, parašykite mums ir mes pasistengsime atsakyti į visus Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.


KODĖL PREKIŲ KREPŠELYJE RODO DIDESNĘ SUMĄ, NEGU REIKĖTŲ MOKĖTI UŽ PASIRINKTAS PREKES?

Jeigu Jūs jau buvote pradėję pirkimą ir pasirinkote pristatymo būdą, tai bendra suma matysis kartu su pristatymo išlaidomis. Perėjus į pirkimo užbaigimo puslapį ir pasirinkus kitą pristatymo būdą, suma automatiškai pasikeis.


AR ĮDĖTOS Į KREPŠELĮ PREKĖS YRA REZERVUOJAMOS? KIEK LAIKO LAIKOMAS REZERVAS?

Įdėtos į krepšelį prekės nėra rezervuojamos. Jeigu prekės buvo įdėtos į krepšelį, bet iki atsiskaitymo už prekes momento turimą kiekį įsigijo kitas klientas, pereinant prie apmokėjimo užsakymo suvestinėje nematysite prekių su nuliniu likučiu. 


AR GALIU BŪTI GARANTUOTAS, KAD TIKRAI GAUSIU VISAS UŽSAKYTAS PREKES (KAD BUS VISOS NORIMOS PREKĖS)? 

Nors mes dedame visas pastangas, kad likučiai atitiktų realius kiekius, retkarčiais pasitaiko atvejų, kad užsakytos prekės jau yra išparduotos ir tiekėjas negali mums pateikti reikiamo kiekio. Tokiais atvejais mes visada pasiteiraujame dėl turimos prekės, kuri gali būti pasiūlyta kaip alternatyva, sekančio prekių likučio papildymo termino ir susisiekiame su pirkėju. Jeigu: a) alternatyvios prekės pasiūlyti negalime; b) kitas variantas netinka; c) pristatymo terminas nėra patenkinamas, mes nedelsiant grąžiname sumokėtus pinigus ir apie tai informuojame el. paštu prisegdami pinigų grąžinimo patvirtinimą. Visais atvejais prieš grąžinant sumokėtus pinigus su Jumis bus susisiekta telefonu arba elektroniniu paštu (jeigu telefonu susisiekti nepavyksta).


KAIP GALIU SUŽINOTI AR PAGEIDAUJAMŲ PREKIŲ LIKUTIS YRA PAKANKAMAS?

Jūs galite parašyti užklausą arba susisiekti su mumis telefonu, nurodant dominančias prekes ir pageidaujamą kiekį. Mes kaip įmanoma greičiau susisieksime su tiekėjais dėl likučio (jeigu tiekėjo duomenų bazėje nurodomi likučiai, patikrinsime prisijungus prie jos) ir, gavus atsakymą, susisieksime su Jumis. Jeigu tiekėjo sandėlyje likutis yra mažas prieš susisiekiant su Jumis, prekes rezervuosime.


PER KIEK LAIKO GRĄŽINSITE PINIGUS, JEIGU NEGALĖSITE ĮVYKDYTI UŽSAKYMO DĖL NEPAKANKAMO PREKIŲ LIKUČIO?

Jeigu dėl tam tikrų priežasčių (prekės nėra tiekėjo sandėlyje ar pan.) negalėsime pristatyti užsakytos prekės, Jums pasiūlysime analogišką prekę, jeigu analogiškos prekės nėra arba atsisakoma priimti analogą, sumokėti pinigai (arba dalis jų, jeigu užsakymas įvykdomas dalinai) grąžinami per šiuos terminus:

1. Jeigu mokėjimas atliktas per Paysera (el. bankininkystė) – dažniausiai per 1, bet ne vėliau kaip per 3 d.d.;

2. Jeigu mokėjimas atliktas banko kortele, pinigai grąžinami į banko sąskaitą ne vėliau, kaip per 14 d.d.. (Jums reikės užpildyti ir pateikti atsiųstą formą; užsakovo ir grąžinamų pinigų gavėjo pavadinimas (vardas, pavardė) turi sutapti);

3. Jeigu mokėta grynais Maxima kasose arba per Perlo terminalą, pinigai grąžinami į banko sąskaitą ne vėliau, kaip per 14 d.d. Papildomas aptarnavimo mokestis nėra grąžinamas. (Jums reikės užpildyti ir pateikti atsiųstą formą; užsakovo ir grąžinamų pinigų gavėjo pavadinimas (vardas, pavardė) turi sutapti);

4. Jeigu užsakant prekes buvo pasirinktas mokėjimas išsimokėtinai (lizingu) mes susisieksime su lizingo bendrove dėl tolimesnių veiksmų.

Atkreipiame dėmesį, kad grąžinant pinigus į Jūsų el. paštą išsiųsime pinigų grąžinimo faktą įrodantį dokumentą. Pinigų grąžinimo ir įskaitymo greitis priklauso nuo Jūsų sąskaitą aptarnaujančio banko terminų ir galiojančių procedūrų.


KODĖL PRIE KAI KURIŲ PREKIŲ NERANDU APRAŠYMO?

Prekės aprašymo nerasite tik tuo atveju, kai tiekėjas nepateikia išsamios informacijos apie prekę / jos aprašymo. Tokiais atvejais stengiamės, kad pavadinimas būtų maksimaliai informatyvus